zaslat stroj včetně kopie faktury (faktura slouží jako záruční list), telefonního kontaktu, popisu závady a zpáteční adresy na adresu:
NářadíProVás
Na Bílé 1142
Buď zaslat na naši prodejnu, nebo využít bezplatné služby Bosch
viz. odkaz níže a odeslat stroj do servisu z místa Vašeho bydliště. Po vyplnění příslušných formalit
Bosch pro produkt pošle přepravní službu na Vaši adresu.
https://www.bosch-professional.com/cz/cs/repair-form/professional/desktop/get/repairForm.htm
S vyplněným záručním listem navštívit nejbližšího prodejce Narex a předat stroj do opravy.
Pokud neuspějete s argumentem že jste produkt nezakoupili u nich můžete stroj včetně všech formalit zaslat na naši adresu nebo přímo do:
Servisního střediska Narex
Chelčického 1932
Česká Lípa 470 01
www.narex.cz/cs-cz/servisni_mista
Podle zákona musíme reklamaci vyřešit do 30 dnů, ale většinou proces netrvá déle než dva týdny. V případě, že by se u reklamovaného zboží vyskytl nějaký problém, budeme Vás informovat a domluvíme se na dalším postupu.