Menu Uživatel

Dodací podmínky

 Kupující si může zboží vyzvednout osobně po telefonické nebo mailové domluvě na adreseJungmanova 386, 565 01 Choceň. Zboží se považuje za dodané jeho předáním a převzetím.


Kupující může dále požádat o dopravu zboží na určenou adresu v objednávce v České republice nebo na Slovensku. Zboží se považuje za dodané doručením na uvedenou adresu. Prodávající je povinen zajistit kupujícím požadovanou dopravu za následujících podmínek a nákladů:


Doprava zásilkovou službou

Při nákupu zboží nad 10000Kč, dopravu zaplatíme za Vás. (platí pouze pro ČR)

Ceník přepravného Česká republika Česká pošta:

Při platbě bankovním převodem ...... 100,- Kč

Pří platbě na dobírku ....................... 140,- Kč

 

Ceník přepravného společností  PPL

Při platbě bankovním převodem ...... 130,- Kč

Pří platbě na dobírku ....................... 170,- Kč

Při nákupu nad 10.000,- Kč ...... dopravu zaplatíme za Vás. (platí pouze pro ČR)

 

Ceník přepravného Slovenská republika společností PPL

pouze platba dobírkou.............360,-Kč

Při platbě na dobírku je k cenám zaúčtován manipulační poplatek.. Česká republika: 40Kč. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

 

Doprava vlastním vozem

Při nákupu zboží nad 20 000Kč Vám můžeme zboží dopravit vlastní dopravou do místa určení vzdáleného maximálně 50km od provozovny.


Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího dodáno zásilkovou službou, nebo jiným přepravcem, obvykle do 3 pracovních dnů, nejpozději však do 21 dnů od závazného potvrzení objednávky prodávajícím. Není-li prodávající schopen objednané zboží dodat, je povinen o této skutečnosti neprodleně kupujícího informovat.

 

Přijetí poškozené zásilky

Neprodleně po zjištění poškození uvnitř zásilky (nejdéle do 24 hod od doručení) telefonicky nahlaste poškození na tel. 840 111 224 a v rámci uryhlení vyřízení reklamace informujte i nás na čísle 775 775 040 o způsobené škodě. Dopravce do tří pracovních dnů poškozenou zásilku u Vás vyzvedne. Nevyhazujte obal ani výplň zásilky - je předmětem důkazního řízení, bez kterého nebude reklamace dopravcem uznána. Stroj se nesmí do příjezdu reklamačního technika použít, jinak zaniká nárok na reklamaci.

Nevíte si rady? Potřebujete poradit? 
Neváhejte nás kontaktovat na telefoním čísle
(+420) 775 775 040

Odebírejte naše newslettery

Zaregistrujte se k odběru novinek a informací
o akcích, slevách a novinkách.